پله پله تا بهشت...

دنیای صلوات

پله پله تا بهشت...

دنیای صلوات

میزان صلوات در قیامت

حضرت محمد(ص)فرمود:

روز قیامت من پیش میزان اعمال هستم

یعنی که هر کس کفه ی گناهانش سنگین تر از کفه ی

خوبی هایش باشد من صلوات هایی که برایم فرستاده می آورم

و در کفه ی خوبی هایش میگذارم تا آن که سنگین تر از گناهانش شود

نظرات 8 + ارسال نظر
kiana چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:09 ب.ظ http://www.kiana1375.mihanblog.com

بسیار جالب
سخنات بسیار پرمعناییست...
...............................................................
ممنونم ازت نیلوفر جون عزیز
ایشاالله ثواب ببینی...

مرسی عزیزم

همین که میای و میخونی مطالبو خودت کلی ثواب میبری

طاهره پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:01 ب.ظ

خیلی وبت خوب شده...چیزایی هم که مینویسی خوبن...البته یکار بدی کردی...تو وب قبلیت نباید میگفتی که درمورد صلواته...اخه خیلی خیلی کم پیش میاد که تو این زمونه کسی تو نخ این چیزا باشه..باید میذاشتی خودشون بیان ببینن...

برام مهم نیس طاهره

این وب برای عاشقای پیامبره زوری که نیس در ضمن مهم کیانا جونمه که تند تند سر میزنه

طاهره پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ب.ظ

ولی وبت عالیه...خیلی کاره خوبی کردی زدیش...یه جایزه پیش من داری...!!!!

خوده خودم یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ق.ظ


به به!
مبارکه وبه جدید:)
خیلیم خوب و قشنگه تازه!

به به عجببببببببببببببب

طاهره دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:45 ق.ظ

التماس دعا ی فراوون...گرچه الان که داری اینو میخونی اومدی خونه...ولی عیب نداره...ایشالله مه دعاکردی دیگه...
منم دلم واسه مشد تنگ شده...

kiana جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:10 ب.ظ http://www.kiana1375.mihanblog.com

چه خبرررررررررررررررررررررررررررررررررررررا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عیدت مباررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک

LAMISTER جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:55 ب.ظ

آشنا شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:22 ب.ظ

سلام
وبت بسیار عالی است عاشق پیامبر!!!!

............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد